Gra obronna w stylu horror na ROBLOX
Duch przy Drzwiach[BETA] to bezpłatna gra strategiczna stworzona przez Narcissuss dla ROBLOX. Ta zabawna gra łączy elementy horroru i obrony wież, oferując swobodne, ale przyjemne doświadczenie. Osadzona w szkole, masz czas na przygotowanie się, zanim duch zacznie cię atakować. Za każdą sekundę, którą wytrzymasz, zdobywasz cukierki, aby ulepszać i kupować wieże.
Wybierając bardziej oddalone spojrzenie, Duch przy Drzwiach[BETA] pozwala zobaczyć twój pokój. W połączeniu z płynnie rosnącym poziomem trudności, otrzymujesz przyjemną grę, jak Brookhaven RP czy Escape The Carnival Of Terror Obby.
Wybierz swój pokój i przetrwaj
W Ghost at the Door[BETA] gracze zaczynają na otwartym polu zawierającym pokoje o różnych układach i rozmiarach. Wyzwanie polega na wyborze pokoju i ustawieniu swoich obron. Po początkowym timerze potwór zaczyna wędrować, próbując włamać się do różnych pokoi. Gdy boss zostanie zabity przez twoją wieżę, wraca silniejsza wersja potwora. Możesz ulepszać swoje wieże w czasie rzeczywistym.
Oprócz ulepszania wież, musisz także naprawiać swoją bramę co jakiś czas, dodając aspekt zarządzania zasobami podczas gdy próbujesz budżetować swoje fundusze na naprawy i ulepszenia. Choć można grać solo lub z innymi graczami, sesja wieloosobowa jest bardziej współpracującym doświadczeniem, co czyni ją preferowanym trybem gry. Jeśli chodzi o wizualizacje, oferuje standardową grafikę ROBLOX z perspektywy z góry.
Elementy horroru w projekcie i nieprzewidywalność potwora wędrującego wokół dodają dreszczyku emocji do doświadczenia. Również różnorodność kombinacji wież sprawia, że gra jest powtarzalna. Jedynym haczykiem w tej grze jest to, że nie jest przeznaczona dla bardzo młodych graczy. Jest oceniana jako przeznaczona dla graczy w wieku dziewięciu lat i starszych, z powodu łagodnych tematów i przedstawień przemocy.
Powtarzalne doświadczenie ROBLOX TD
Pomimo napływu gier typu tower defense na platformach ROBLOX, są tytuły takie jak Ghost at the Door[BETA], które łatwo wyróżniają się z tłumu. Dobrze wykorzystuje swoją horrorową koncepcję, aby nadać bossowi nieprzewidywalny wzór ataku, zmuszając graczy do bycia w gotowości w każdej chwili gry. Oprócz skalowania trudności i drobnych przedstawień przemocy, to w pełni przyjemne doświadczenie.